top of page

אווירה של העפלה?! כתבה לקראת הקמפיין של הנבחרת במוק' המונדיאל!

מי השחקנים המוערכים של הנבחרת? יש לנו סיכוי להעפיל?! מה ווילי אמר?! כתבה לקראת הקמפיין!

כתב: אופיר סנקביץ'

היום נבחרת ישראל תתחיל את הקמפיין הקשה במוקדמות המונדיאל, ואני הכנתי לכם כתבה לקראת זה.

הנבחרת באה עם כושר מצויין של השחקנים, כאשר שלושה ישראלים מייצגים את עשרת הכובשים הגדולים העונה בליגה האירופית.

שחקני המפתח


לנבחרת יש כמה כוכבים {שרובם ליגיונרים},הנה שניים מהם:

  • ערן זהבי

ערן התחיל קשה את העונה בגל המעבר מגואנגג'ואו R&F הסינית לפ.ס.וו. איינדהובן ההולנדית.

לקח לו כמה וכמה משחקים להתאקלם, כולל חטיפות וזעם מהתקשורת ההולנדית, עד שהוכיח את עצמו.

עם 15 שערים ב25 משחקים בכל המסגרות, וצמדים נגד אייאקס ואולימפיאקוס, הוא נמצע בכושר מצויין שיכול להוביל להעפלה למונדיאל.

  • מנור סלומון

הכפר-סבאי רק בתחילת הקריירה וכבר הוא זוכה להצלחה רבה.

כבר בגיל 16 עבר למכבי פ"ת, שזה קבוצה טובה יחסית לשחקן בן 16, כאשר בכל שלושת העונות הבקיע 13 גולים ב80 משחקים. אומנם זה קצת גולים יחסית לכזאת כמות הופעות, אבל כל גול שהכניס, היה בצבע!

בגיל 18 עבר לקבוצת הצמרת האוקראינית - שאחטאר דוניצק.

מנור אוהב את הקבוצות הגדולות כאשר הבקיע גולים נגד מנצ'סטר סיטי, אטאלנטה וצמד מול הבלאנקוס! {ריאל מדריד}.

כמובן שלנבחרת יש עוד שחקנים מבטיחים כמו דאבור, וייסמן, ייני, חזיזה, פרץ, אלחמיד ועוד.





"כולם אוהבים את רוטנשטיינר"

בקיץ שעבר, ווילי {ויליבאלד } רוטנשטיינר מונה למאמן נבחרת ישראל הבוגרת.

ווילי מונה למאמן אחרי שנתיים כמנהל טכני בנבחרת {שאת התפקיד קיבל לה חוס ההולנדי}

ווילי עוד לא עשה משהו יוצא דופן בנבחרת, אבל בליגת האומות עונה שעברה הוא הצליח להגיע עם הנבחרת לחצי הגמר!

רוטנשטיינר העונה בא רציני וחדור מטרה כאשר בא לרוב המשחקים של מכבי פ"ת, הפועל ב"ש, הפועל ת"א, מכבי ת"א ומ.ס אשדוד בשביל לחקור ולראות איך השחקנים שלו מתפקדים ואת מי לזמן.

אחד הדברים שרוטנשטיינר עשה טעות זה שלא זימן את ליאור רפאלוב לנבחרת אחרי שיש לו שתי עונות מדהימות במדי רויאל אנטוורפן הבלגית.

בראיון לאתר אוסטרי סיפר איך מונה למאמן:

"בקיץ שעבר, כשהוחלט שאהיה המאמן, הייתי קצת מופתע. הוועדה לבחירת המאמן של הנבחרת הורכבה מארבעה אנשי מקצוע מנוסים, ושלושה מהם הצביעו בעד ההישארות שלי כמאמן. בכל מקרה, כל הארבעה הסכימו שצריך לאפשר לי להשלים את החוזה, וזה החמיא לי מאוד. הסכמתי להמשיך על הקווים בעיקר בזכות ההערכה שקיבלתי. אמנם קיבלו את ההחלטה בשבילי, אבל אהבתי אותה", אמר. "אחרי ההצלחה כמאמן בליגת האומות, מצפה לי אתגר חדש. לפתוח קמפיין זה יותר מאתגר ודורש מוטיבציה עוד יותר גבוהה. תמיד נהניתי בתור מנהל טכני, אבל עכשיו אני נהנה גם לאמן".





זהבי וסולומון במסע"ת לקרת הקמפיין:

סולומון: “כיף להיות פה בנבחרת, להגיע לארץ, חיכיתי לזה הרבה זמן, במיוחד כשיהיה קהל, 5,000 איש, כולנו מחכים לראות את כולם וברור שאני רוצה להביא את היכולות שלי לנבחרת. הראיתי את זה בקמפיין האחרון, רוצה להשתפר ולהיות יותר טוב, לתרום כמה שאני יכול ולעזור להשיג נקודות ולנצח משחקים”.

זהבי :"התגעגענו לנבחרת ולבלומפיל",יהיו 5,000 צופים וגם בגילי אני מתרגש מזה מאוד. לא ידעתי אם ומתי אשחק בבלומפילד המחודש וכיף לחזור לפה. שנה וארבעה חודשים שיחקתי בלי קהל וזה מאוד חשוב לי. אני מצפה מהאוהדים שיגיעו לעשות אווירה מצוינת, ויבינו שזו זכות לדחוף את הנבחרת. גם אנחנו מרגישים בני מזל לשחק מול קהל".


אז היום יהיה משחק ב19:00 נגד דנמרק.

בקיצור, עומד להיות קמפיין אדיר ומותח, ולעוד כתבות ספורט תגלגלו למטה!




11 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page