top of page

דן גלזר וז'וסואה האריכו חוזה?! פרטים בכתבה!


ז'וסואה פשקיירה האריך את חוזהו לעונה אחת

חברי המועדון אמרו:

אלונה ברקת: "אני מברכת את ז’וסואה על הארכת החוזה ושמחה ששחקן שהתחבר כל כך למועדון ממשיך איתנו לעונה נוספת".

אסי רחמים: "אני שמח מאוד שז’וסואה ממשיך לעונה נוספת ושנזכה ליהנות מהכישרון שלו גם בשנה הבאה".

ז'וסואה: "אני שמח לחתום על הארכת החוזה במועדון שאני כל כך אוהב. אני מאושר שהקהל חוזר למגרשים ומחכה בקוצר רוח לשחק מול האוהדים שלנו, שמעניקים לנו אהבה בכל מגרש. אתן הכול על מנת שהקבוצה תעמוד במטרות שלה".

ז'וסואה גם הביא למועדות חולצה שמשלבת את השם שלו עם השם של ברדה


דן גלזר האריך חוזה ל3 שנים ועם אופציית הארכה. גלזר סיפר: “זה יום מאוד מרגש עבורי. מאז שהתחלתי לשחק כדורגל בגיל 6 בבית הספר לכדורגל חלמתי להפוך לשחקן מוביל במכבי תל אביב. עברתי את כל מסלול ההכשרה שהמועדון הניח בפני ובשלוש העונות האחרונות בקבוצה הבוגרת, חוויתי המון רגעים קסומים. אני בטוח שזוהי רק ההתחלה. אני נהנה מכל רגע ומקווה שנמשיך כולנו להתרגש ביחד, נזכה בתארים ונשיג את כל היעדים שהמועדון הענק הזה שואף אליו”. פטריק ואן לוון אמר: “להחתים שחקן בית על הארכת חוזה בקבוצה הבוגרת זה תמיד דבר טוב, דן הלך בדרך שהציב בפניו המועדון לפני שהפך לשחקן שהוא היום. יש לו אופי נהדר והוא תמיד מסייע לחבריו לקבוצה על המגרש ומחוצה לו תוך שהוא מתקדם ומתפתח מדי יום”.



6 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page